مهر نامه، نامه ای پر مهر

وب نگاشته هایی از سر مهر

مهر نامه، نامه ای پر مهر

وب نگاشته هایی از سر مهر

درباره بلاگ
مهر نامه، نامه ای پر مهر

افکاری بر زبان
مهری در دل
نگاهی به آینده
می نویسم به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۹:۱۲ - هانی جون
    لایک
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۳:۳۰ - Kiana
    God
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۳:۲۹ - Kiana
    God
نویسندگان
۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۲

درخت های سفید....

 

 

به من گفتی: این درخت را دور نریز،

گفتم: درخت؟ وبه دست هایم نگاه کردم

پر بود از کاغذ باطله.

 

گفتم: چه کارشان کنم؟ می ریزم کنار

سطل بازیافتی ها؟

 

گفتی: هنوز زود است. پوشه ای

اوردی و با کاغذی سبز برگی

درست کردی و روی آن چسباندی

و همه ی کاغذ هایی را که روی آن،

نوشته شده بود در آن پوشه گذاشتی.

 

حالا که به جنگل نگاه می کنم یاد تو

می افتم و روح سبزت!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
مهر نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">