مهر نامه، نامه ای پر مهر

وب نگاشته هایی از سر مهر

مهر نامه، نامه ای پر مهر

وب نگاشته هایی از سر مهر

درباره بلاگ
مهر نامه، نامه ای پر مهر

افکاری بر زبان
مهری در دل
نگاهی به آینده
می نویسم به اشتراک می گذارم

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۹:۱۲ - هانی جون
    لایک
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۳:۳۰ - Kiana
    God
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۳:۲۹ - Kiana
    God
نویسندگان
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۱

رنگ می زنم شهرم را

...رنگ می زنم شهرم را...

مداد رنگی هایم را بر می دارم.

رنگ می زنم این شهر سیاه و سفید را.

آبی،آسمان

سبز،سنگ فرش خیابان

 


 

مداد رنگی هایم را بر می دارم.

رنگ می زنم این شهر سیاه و سفید را.

آبی،آسمان

سبز،سنگ فرش خیابان

قلب های قرمز

چشم های روشن

کوتاه می کنم ساختمان های دیلاق را

قد علم می کنند بوستان ها

عشق را پررنگ تر

آدم ها نزدیک تر

آینه کاری میکنم دلها را

اینجا مشهد است

آسمانش ابی تیره

ساختمان هایش دود خورده

اما باز هم دلم خوش است پیش امام رض هستم.

 ((امید وارم نظر بدین ))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
مهر نامه

نظرات  (۴)

۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۵ دختری از تبار تسنیم
سلام
مشهد که نیازی به رنگ نداره
مشهد قلب ایرانه

مشهد است اینجا، مشهد الرضا!!!
سلام خوشم اومد مثل من اهل هنر و مثل من همشهری خوبی؟

+لینک شدین فاطمه خانوم :)
سلام دختر قشنگ و مهربون و هنرمند و عزیز خودم .میبوسمت عزیزدلم.خیلی خوشحالم که فعالیتتو دوباره شروع کردی فاطمه جان. 
به زودی لینکت میکنم دخترم .
دوستت دارم فاطمه جان.
پاسخ:

ممنون از نظرتون خانم حبیبی

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۳۴ کیمیا هاشمی
مطلبی که گذاشتی خیلی قشنگه

پاسخ:
ممنون خاله جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">